Jak zamawiać

Biuro Tłumaczeń Integra – sprawnie, fachowo, bezproblemowo.

3 kroki do fachowych tłumaczeń

1. Wyślij e-mail na adres biuro@integra-tlumaczenia.pl. Wiadomość powinna zawierać plik z tekstem do tłumaczenia, informacje na temat języka tłumaczenia oraz ewentualnych wytycznych. Możesz również skontaktować się z nami telefonicznie, a tekst przesłać mailem, faksem lub kurierem.

2. W ekspresowym tempie przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę (cena tłumaczenia, proponowany termin realizacji, informacja dotycząca płatności). Pamiętaj! Za stronę rozliczeniową uważa się 1800 znaków wraz ze spacjami według edytora tekstu Word 97.
Ceny tłumaczeń ustalamy indywidualnie. Zależą one od rodzaju języka, kierunku tłumaczenia (na język obcy lub na język polski), ilości tłumaczonego tekstu, jego tematyki (stopień i rodzaj specjalizacji), proponowanego przez zleceniodawcę terminu realizacji.

3. Wpłaty oczekujemy dopiero po wykonanej pracy. Tekst dostarczamy wraz z fakturą VAT na podany wcześniej adres e-mail lub w razie specjalnych wytycznych – kurierem.

Zapraszamy do współpracy!